Kalla det dålig humor om du vill, men det är sjukt kul!

Så här sent på natten (eller morgonkvisten om du hellre vill kalla det det) så är jag grymt lättroad för det mesta. Och uttråkad som jag är och otrött (för att jag sov en stund ikväll 20-21 ungefär) så sitter jag och kikar runt på fejjan och där ser jag en kommentar under en utav mina vänner därs status, han har länkat sin blogg. Jag kollar in och läser lite, för han skriver rätt underhållande faktiskt och till slut kommer jag till något som får mig att le inombords och garva som tusan! Ska dela med mig av detta härliga klipp så ni kan bli lika glada som jag haha. Det kommer lite längre ned, så tålamod people;)

Jobbet gick bra, men var sjukt hungrig sista timmen så mitt humör tröt en del. Och gladare blev jag inte när jag tokskyndade mig för att byta om för att mamma skulle hämta mig prick 16.30 (då mitt pass slutade) för att vi skulle hinna hem så jag skulle hinna duscha innan släkten kom för att fira min mamma vid 17.00. Var hon i tid? Nej! Var det hon som kom? Nej! Det var pappa, och han kom 16.37, arg som ett bi var jag och duscha hann jag inte heller! Så fräsh var jag på mammas lilla kalas, ingen som klagade dock, för jag doftar ju i och för sig alltid hallontårta!;P Blev i alla fall smörgåstårta som pappa gjort, god var den. Mätt blev jag dessutom, tur det och mitt humör blev lite bättre. Jag är ju lite som en del karlar, jag blir grymt grinig när jag är hungrig och inte får mat haha. Fika blev det också, sedan tog jag min lilla tupplur. Dumt, jag vet. Jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Så nu ska jag nog slå på Bruno, som jag nyss laddat hem:)


Kommentarer
Postat av: angelica

hahahahah wtf!

2009-12-14 @ 10:45:10
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0