I can fix all those lies

Tänkte dela med mig av mina braiga musiksmak till er:) (Ja, jag vet att det inte finns ett ord somheter braig, men jag säger det ändå!) Idag har jag jobbat, hade dock (har fortfarande) sjukt ont i ryggen. Höll fan på att börja gråta i bilen på väg in till jobbet, men jag härdade ut och se på fasiken. Här sitter jag, ALIVE!;) Men det var inte kul kan jag tala om, tur att jag fick göra som jag ville idag. Nu har vi gäster här hemma, grannarna är på middag. Nyss ätit förrätt=rödbetor med shevre-ost (?) och nötter. Snart blir det gös tror jag. Gott! Trevligt en tisdag, så där hehe.

Här är låten jag tänkte bjuda på:D Sjukt skön, ger riktigt sommarfeeling:) Mysfaktor på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Okej fine, du kan få lära mig. Då kan jag lära dig dricka kaffe. För du är en av dom som står på min lista över offer eller hur? :P Och så ska jag dela med mig av min musiksmak: Madonna feat. Lil Wayne - Revolver

2009-12-29 @ 20:05:54
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0