Hälsningar från fyllo i Thailand.

Har nu kommit hem från lunchen med Linda som även blev en tripp till Hälla med mamma och syster. Nu är jag trött. När jag kollade facebook nu när jag kom hem hade Millan skrivet för en timme sen ungedär. Hon var full och skulle tatuera sig. Lilla hjärtat säger jag bara, hoppas fan den blir fin och att det inte är en tribal i svanken. För då, då kan vi inte vara vänner längre. Tyvärr. haha
Donken ringde när jag satt på lunch med Linda. Det var Julia hon började med att fråga om det var fest i helgen haha. Så tänkte jag "Ringer hon för att fråga om det är party eller vill hon att jag ska komma upp och jobba?" haha. Hon ville både och. Så i morgon blir det jobb 11-15. Så uppstigning redan vid 09. Blä! Efter jobbet blir det solning med Thess och Ange. Trevlans!:D

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0