Grinig som få.

Ikväll är jag grinig som få. Lingonveckan är på ingång känner jag. Jag är nästan alltid sjukt grinig, lättirriterad och allmänt känslig veckan innan. Rätt jobbigt faktiskt. Jag blir inte arg och har PMS, utan är bara grinig. Minsta lilla sak kan få mig att storböla helt sjukt haha. Ska försöka bli lite gladare dock inte så lätt när vissa saker stör mig sjukt mycket!

Igår hade jag dock en mysig kväll/natt. Samma sak idag. David sov här, kom väl hit runt 23, vi kollade på Bruno. Den var inte så bra som jag hade hoppats på. Kom i säng runt 1-2 tiden. Och i morse gick vi inte upp ur sängen fören 13.30. Gissa om det var skönt! Sedan körde David mig till Linda och hon och jag for till Donken för handledarmöte. Sedan jobbade jag 17-20. Gick la bra, men bajsont i ryggen har jag:(

Nu har jag sjult ont i magen, så ska bara ligga i sängen och sova tidigt tror jag också.


Kommentarer
Postat av: angelica

hahahaha måste säga att du alltid har så jävla roliga bilder till dina inlägg!

2009-12-21 @ 21:29:08
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/
Postat av: Ida

Snygg bild på dig, bella!

2009-12-23 @ 13:51:41
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0