God Jul

Nu är det dagen alla väntat på; Julafton. Jag känner dock nästan inga julkänslor alls tråkigt nog. Vaknade upp med plutten, vilket var väldans trevligt med tanke på att han inte alls skulle sovit här hihi. Igår var vi ut och käkade på Vita Elefanten, det var mysigt:) Och sedan böt vi julklappar, men de får man ju inte öppna fören på julafton. Nu har jag öppnat min för någon timme sedan. Tack plutten!:)
Kalle Ankas jul kan vara det sämsta! Ändå tittade jag på det för att hålla i traditionen och vara trevlig. Det enda som är bra är slutet när man får se något nytt. Och jag SKA se grodfilmen, när den börjar på bio!

Nu ser det ut som om jag kanske ska ta mig till Joar  Blå en sväng i kväll. Jag var otroligt negativ till detta till en början, men nu efter att ha funderat lite så är jag rätt sugen faktiskt. Så ska se om Caroline och hennes syster har lust, vilket jag hoppas, för jag har lust nu!:)

Snart är det middag! Luktar mums! Önskar er alla en fortsatt God Jul! Och tack alla som har skickat fina god jul-sms till mig:) Puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0