Fest

Igår var det party! Förfest hos Louise, trevligt! Sedan ner till Joar, gick lite tidigare än de andre tillsammans med Adnama, Elinorac och Anil. Gjorde dagens goda gärning också, polisen kom så jag varandra Adnama och Elinorac "Kasta er dricka! Kasta er dricka!" Tjejerna "Va? vadå?" Jag "Polisen idioter!" Haha där slapp de böta, snälla jag. Hade trevligt på Joar, var dock lite för nykter jämfört med mitt sällskap haha. Efter Joar blev det torggrillen och min söta kille åkte hem till mig, men eftersom han bara hade en plats och jag lovat Lina att sova hos mig tog vi två taxi. En kvart efter att jag fått reda på att han redan var hemma hos mig. När vi kom satt plutten och sov i bilen. Så trött var han den lilla grisen. Slockande nästan direkt efter att ha sagt godnatt. Han for hem vid 09 i morse ungefär, förstår inte hur han orkar. Tycker så synd om honom. Han får aldrig vila. Men snart har han lov och då ska jag allt ta hand om honom!:)

Ikväll blir det jobb med Caroline på Joar. 21.30 börjas det. Så ska väl snart fixa mig ska åka om 1,5 timme.


Kommentarer
Postat av: angelica

"Hade trevligt på Joar, var dock lite för nykter jämfört med mitt sällskap haha."



vilka syftar du på hahah? ;)

2009-12-13 @ 14:13:27
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0