Elin bevisar att hon kan laga mat.

Igår var det middag hos Elin. Mysigt och gott! Vi kan nu konstatera att hon faktiskt kan laga mat som vi så länge varit osäkra på;) Till förrätt fick vi skagentoast=wonderful! Varmrätten bestod utav hasselbackspotatis, rådjur, rotfrukter och kantarellsås också wonderful. Och som efterrätt fick vi vaniljglass, smält vit choklad och varma hallon:) Tack Elin!

Idag har jag varit sällskap till hjärtat. Följde med honom till Märsta för att hämta rör som han ska ha till att bygga högtalarstativ av. Sedan var jag med hem till honom en stund och kom med smarta idéer om hur han kunde göra, jag är så duktig;) Inte så dum som jag ser ut! Sedan körde han hem mig innan han skulle på träning.
Jag har nu kollat på film, Flickan som lekte med elden blev det. Bra faktiskt! Så nu är det bara Luftslottet som sprängdes kvar. Kanske blir bio med plutten?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0