Valborg osv.

I fredags var det Valborgs tur att firas. Började hemma hos Linda 16.30, dricka, grillning, femkamp och prat. Trevligt värre! Blev dockdålig stämning runt 22-tiden så David och jag drog hem till honom. Kollade film, men var så trötta så bestämde oss för att sova redan runt tolvtiden. Haha så firade vi Valborg;)
I går (lördag) var det mys med Hjärtat, film, grönsaker, chips, dip och pussar hihi det gillar jag!
Idag var det plugg med Ida Jansson på Wickmans klockan 12.00. Pluggade psykologi B, käkade, pratade osv.. mammsen plockade upp mig vid 16, hem och åt och sedan övningskörde jag lite med pappsen.
Imorgon blir det dejt med Ida igen, mördarplugg som gäller i morgon! Usch usch usch!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0