Tyck synd om mig:(

Nej man kanske skulle gå ut och steka lite i solen innan man ska iväg till jobbet och vända lite burgare 15.00-18.45 ikväll. Ikväll blir huset tomt, eller jag är ensam hemma. Jag gillar egentligen inte det... men som tur är kan David sova med mig i natt och på fredag i alla fall, men inte på lördag vilket suger pung! Han ska på rundvandring och de ska vara på någon ö och sova över. Kul för honom, men jag tycker synd om mig. Jag är livrädd för att sova ensam i vårt hus, på landet och ibland tror jag det spökar, så jag vill INTE sova ensam! Aldrig gjort det och ska aldrig göra det. Tyck synd om mig hörrni!:(

Tror kvällens jobbpass kommer bli lugna gatan, MAX öppnar på andra sidan vägen och eftersom det öppnar idag kommer nog de flesta hänga där. Ganska skönt kan jag tycka hehe.


Kommentarer
Postat av: Anki

Sv: Mjoo, det är ju kul när andra är svartsjuka (eller lite iaf..) men jag hatar att vara det själv, man känner sig liksom så himla dålig och orolig, och ja tamigfan allt dåligt... eller något sånt :/



Och du får väl sova hos Millan eller nånting nu på lördag? :)

2010-05-20 @ 15:20:22
URL: http://aonerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0