The weekend

I lördags var det tjejmiddag hos Linda. Mycket trevligt var det:) Och det visade sig att Linda kunde faktiskt laga mat, något vi inte hade trott haha. Avslutade den braiga kvällen med mat på torggrillen och lite chill i Astrids lya. Hjärtat och hans otroligt snälla syster kom och hämtade mig runt 02.30, då de hade städat klart efter balen som älskling var på. Somnade fint tätt intill varandra som vanligt.

Igår åkte jag hem runt 10 på morgonen, mamma plockade upp mig då. Älskling skulle jobba, det var morsdagfika hemma hos dem, så nära 300 gäster hade de. Jag jobbade donken 12.30-16.00 sen hem och duschade och sedan åkte jag till älsklingen igen runt 18-tiden. Det blev krocket med hela familjen och middag.

Redan vid 04.00 for älsklingen iväg imorse för att klippa massa gräs han kom sedan tillbaka vid 08 och väckte mig så blev det lite frulle innan han, snäll som han är körde hem mig innan han skulle till skolan för att skriva ett sista prov. Sov ett par timmar innan det var dags för jobb idag igen 11-15 var det som gällde. Fick sluta en timme tidigare, hände inte så mycket. Skönt, för jag hade så jädrans ont i huvudet.
Nu väntar jag på att älskling och hans lag ska vinna poängjakten så han kommer hit någon gång. Myspys!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0