Regn regn regn

Var inte ett dugg taggad på att gå upp i morse. Det regnade, vilket är mitt favoritväder när man får vara inomhus. Jag hade väldigt gärna bara spenderat dagen inomhus i sängen med min älskade nära mig och kollat film, men så blev det inte. Skola för min del. Engelska, sista engelska lektionen. Grammatik var det som gällde vilket gjorde mig ännu mindre taggad. Fick dock en glad överraskning när vi kom dig, det var film! Wihoo, skööönt! :)
Sedan begav jag mig mot körskolan för att ha dubbellektion, trodde jag. Nehe, hade visst blivit nå fel tror jag för jag ska tydligen ha det i morgon. Så min snälla mamma kom och hämtade mig. Kom hem och sov en stund.

Igår kom finaste David och hämtade mig efter att jag hade klippt gräset och duschat. For till donken och käkade och sedan hem till honom. Kollade film, Rat Race. Inte så jättekul, men han gillar den så jag offrade mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0