Mysig torsdag...

Jobbet gick fint igår! Var rätt lugnt, skönt, dock trodde jag att det skulle vara ännu lugnare...
Farmor och farfar hämta mig och körde hem mig snälla som de är när mamma och pappa är away. Hetsstädade mitt rum, duschade och började laga mat innan älsklingen kom. Hade en riktigt mysig kväll med min finaste kille! Vi kollade på The Blind Side som jag redan har sett och jag tror älsklingen gillade den nästan lika mycket som jag hihi:)
 
I morse lämnade han mig ensam i sängen redan vid 05. Han drog iväg för att klippa massa gräs i Ekolsund, han är duktig min kille. Idag ska jag bjuda honom på grillat och kladdkaka har jag tänkt och kanske även hinna se Rosa Pantern innan vi ska iväg mot Joar. Jag ska jobba och han ska på sista studentfesten - Fulfesten. Känner på mig att Ida (som jag ska jobba med) och jag kommer få oss ett par skratt under kvällen.

Nu ska jag nog ta och marinera köttet och sedan ta mig en dusch:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0