Kass natt!

Igår var en kass kväll.
Min nya, fina telefon är död. Död på riktigt! Den blev liggandes i Kamillas toalett cirka 15 minuter igår under förfesten innan hon hittade den där. Jag är sjukt ledsen över det. Och självklart, har jag inte försäkring på den. Får se hur det går med den skiten då! Och som om det inte vore nog avslutades natten kasst. Vilket jag absolut inte ville, men ibland blir det inte som man vill. Tyvärr!

Idag har jag jobbar tre jobbiga timmar. Mycket folk och jag var less på allt. Idag är en deppdag, jag vill bara gräva ner mig och aldrig mer komma fram. Jag mår kasst idag. Hatar dagar som denna.
Älskling åkte dessutom iväg till Falun idag. Innebandycup it is, kul för honom, mindre kul för mig. Det blir alltså 3 nätter utan honom. Usch, vad jag inte gillar det! Har sovit med varandra i 10 dagar fram tills idag... men på söndag ses vi igen hoppas jag. Saknar honom redan...


Nej, ingen av oss är särskilt fotogenisk, men det vi har tillsammans... det är fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0