Känns som om det blir jobbigt...

Idag var det uppsatsskrivning på engelskan, gick nog bra tror jag. Kändes dock som om det gick för lätt, vilket brukar tyda på att det inte gått bra... vi får se helt enkelt om någon vecka.
Efter det for jag hem och vilade, hade sådan mensvärk. Har inte gjort mycket idag förutom att lata mig, skönt!
Ska jobba ikväll, at Joar Blå 21.30-stängning sedan hem till älskling och sova:) Var länge sedan jag jobbade känns det som, får se hur det går. Studentfest idag, hoppas fasen de sköter sig och sen verkar det som om typ ALLA ska ut idag. Usch känns som om de kommer bli en jobbigt natt för mig och Adina!

I morgon är det min tur att festa. Jag och Davis kompisar blir det, ska faktiskt ner till Joar, Petter the man kommer ju och gästar liksom! Rätt ballt, han är cool!

Nej nu ska jag slappa mera och sen fixfix inför jobbet! C y fellas!;)

P.S Jag är fett kär i David! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0