Hatar det

Jag hatar att välja mellan olika saker. Det kan var bland det värsta som finns. Vad det än gäller, vad man ska äta, vad man ska ha på sig, vad man ska göra osv. Just nu har jag ett sådant tillfälle och jag HATAR det. Jag vill göra alla tre sakerna. Jag har nu bestämt mig och gjorde den ena personen ledsen och arg vilket jag har full förståelse för. Jag hoppas bara att det går över. Jag gjorde bara det jag kände att jag ville göra. Är jag egositsk som tycker att man ska göra det som känns bäst för en själv? Det suger i alla fall att göra sina vänner ledsna jag hatar det! Hade jag haft körkort hade jag kunna löst det, men nu är inte fallet så, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0