Friday!

Igår var en seg dag, inte mycket hände fören hjärtat dök upp vid 17-snåret. Då hade jag redan tänt grillen och satt in potatisen i ugnen och fixat smeten till kladdkakan. Efter en god middag skulle vi avnjuta kladdkaka till Rosa Pantern, men så blev det inte. Älskling var så trött så han fick ta en powernap istället. Han hade ju trots allt varit vaken sedan 05.00. Sen blev det snabba puckar innan vi drog i väg till Joar Blå.
Jag jobbade och han hade studentfest med Ful-tema. Jag började 20 och fick inte sällskap fören 23, och alla studenter kom cirka 21! Och då menar jag alla. Shit vilket jävla liv det var. Alla skrek och jag ville bara döda dem!:P

Efter jobbet tog hjärtat och jag en taxi hem, käkade lite och sedan somnade vi snabbt.
Han har nu åkt för cirka en timme sedan. De ska till Bryggholmen med klassen för att ha lite fest. Även jag ska på fest, Alexandra fyller 20, så det ska vi fira hos henne klockan 18.30:) Dock kommer jag dra hem redan vid 22, för då kommer Sofie och plockar upp mig så far vi ut till mig och chillar. Så sover hon kvar, jag törs inte sova ensam! :O Dock kanske hjärtat kommer inatt ändå, han ville, men får se om det går med båt och så.

Gick ut för att sola, det gick ju bra! Hann ligga och svettas i cirka 40 min innan solen försvann:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0