Four done, two left!

Yes box! Fyra prov gjorda denna vecka, och två kvar. Imorgon sker dem alltså. Eller ett av dem är en uppsats, men anyway! 6 viktiga saker denna vecka som är avklarade kommer kännas grymt! Jag är fan grym, i alla fall denna vecka;) Igår lunchade jag med Mandi och Tess efter skolan. Mandi och jag pratade lite om födelsedagsfesten som komma skall, kommer bli awesome! Sen åkte jag med älsklinge hem till honom hihi. Vi var duktiga och oljade in deras altandäck, det ni!




Idag har det varit körlektion, gick riktigt bra faktiskt. Var nervös innan för det var cirka 3 veckor sedan jag körde, men det gick finfint ju. Körde med Maud, hon var bra:) Hans är ju sjuk fortfarande...
Sedan blev det lunchdejt med Angie on Wendys. Mysigt, pratade med henne om kalaset också, det är liksom vi tre som ska ha det, dah!;)
Har även hunnit med shopping idag. Blev en ny parfym, då alla mina andra fem håller på att ta slut:( De hade inte den jag ville ha, Dolce&Gabbana; No one. Så det blev en Versace. Mums på det!
Köpte även ett par nya leggings med skinndetaljet och en grönrutig skjorta. Slänger in bild här nedan tänkte jag.

Nu ska jag plugga lite inför mitt Excell prov i morgon och sedan blir det dusch och sen möte 19.00 och efter det mys med älskling:) Ha en fin fortsatt torsdag!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0