Nykomling

Jag vet att jag har varit superdålig på att uppdatera, men har inte haft något att skriva om känner jag och då är det bara onödigt och tråkigt.
Nu har jag något att berätta. Jag och David är sambos for real nu, har bott i huset i ett par månader och trivs superbra! Snart är allt klart också, älskling sliter på som en tok inne i vårt blivande sovrum:) Vi har en deal, han ska vara klar där inom en månad och jag ska ha bokat uppkörning inom en månad, så bara att nöta nu!
Vi har fått en nykomling till vår lilla famij, Gösta:) En liten Amstaffvlap på cirka 10 veckor. Hämtade honom idag på Arlanda klockan 11.30. Allt gick bra med att åka bil och så, blev dock lilte kräksjuk och spydde i bilen. Bajsat och kissat på hallmattan har han hunnit med också, men även kissat ute. Duktig liten kille:) Apan (vår katt) är inte lika positiv, men han ska nog också vänja sig tillslut...

Snart kommer my love hem igen, då blir det till att göra lite prov för min del. På lördag är det högskoleprovet som ska skrivas!


Kommentarer
Postat av: Lynn

toksöt ju!!!

2011-04-05 @ 14:12:47
URL: http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0