Ikväll

Snart dags att hoppa in i duschen för om några timmar beger jag mig in till stan med älskling för att först handla och sedan blir det tjejmiddag hos Mandi:) Linda och Elin är äntligen hemma!Ska bli kul att gå höra om deras långa resa. Får se vart kvällen slutat, det enda jag vet är att jag inte ska bli waisted då jag ska iväg på konferens hela dagen i morgon...

Igår gav jag mig på att färga håret rött. Blev inte så stort resultat då mitt hår var för mörkt innan tror jag. Hoppas att jag kan få hjälp av Caroline så snart som möjligt för att få det resultat jag vill!

Föresten, om prick 1 vecka far jag på en weekend till Italien med Daves familj, fotboll och lite annat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0